Friday 13 January 2023

Front News Censorship


Source....

Original: 

The person who controls 'Frontnieuws' (Front News) and who calls himself 'Rommel' still believes in the fairytale about the existence of 'nuclear weapons' and he will probably still believe that the earth is a spinning ball in space.
But the most important thing is that this person is not saved by JESUS Christ otherwise he would be talking about it on his site.
And so he thinks that Putin will "save" the world and doesn't realize that Putin is collaborating with the Pope (the Antichrist) and with sinister figures such as Klaus Schwab.


Putin drives out the devil with the devil.
That's what anyone who kills someone you don't agree with does.
'Rommel' says he only has his site for himself and doesn't care what anyone else thinks.
But then he's lying because if I say that 'nukes' don't exist then he becomes intolerant.
With that I also prove that 'believers in nukes' are just as religious as the people they condemn for being 'religious'.
The same goes for the 'believers in the earth as a spinning ball in space'.
That is their religion and they get angry when you attack their religion.

So:


I can say that here because this is my 'own' site.

 

And much more important:

We all need to get saved from having to spend our eternity in God's lake of fire, because that's a fate we ALL deserve.
So get SAVED and believe that God LOVES us so MUCH that He manifested Himself on earth as the Lord JESUS Christ who shed His sinless blood for the forgiveness of our sins, who was buried and rose from the dead, three days later, 1 Corinthians 15:1-4.
If you believe this you're not only saved but sealed with the Holy Spirit and rapture-ready.
Read your Bible everyday and talk to our creator about everything and make Him your best Friend and share this GOOD NEWS = GOSPEL with others.

 

95 comments:

  1. Replies
    1. Because 'Nukes' do not exist, the parties dare to escalate.

      Delete
    2. By the way, look at those clowns with their stupid masks on...

      Delete
    3. This also proves that Russia is just as much involved in the plandemic

      Delete
  2. Replies
    1. Good article about the dirty dealings of the US and the West with regard to the former Yugoslavia and what they are now trying to do with regard to Russia: https://www.fort-russ.com/2019/03/flores-war-in- the-balkans-redrawing-borders-fight-shows-major-conflict-on-horizon/
      Reply

      Hans S January 13, 2023 at 7:52 PM

      Excuse: the correct link: https://web.archive.org/web/20191205021406/https://www.fort-russ.com/2019/03/flores-war-in-the-balkans-redrawing-borders- fight-shows-major-conflict-on-horizon/

      Delete
  3. You think Edmund Matthews is a stupid man when you haven't even watched his video and that is just as stupid as people who believe that the 'vaccines' are good when they have not learned the contrary.

    ===

    Djennis January 5, 2023 at 08:45

    Hans wears a hat made of aluminum… Stupid man, nuclear physics does exist, otherwise no green electricity with no sun and wind!!! Just ask France

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Tragic death for 13 Ukrainian soldiers in Bakhmut: They were ambushed (Video)

      Put the page in English via the language button at the top right

      Delete
  5. Replies
    1. The tests have been completed: Mass production of the Russian nuclear Poseidon torpedoes

      Put the page in English via the language button at the top right

      Delete
  6. Replies
    1. Copyright © 2023 Niccos. 'Front news' is 'Niccos' and see the comments below this article....

      Delete
  7. Hans S maart 20, 2023 at 11:43

    Hallo Christina, ik reageer hier af en toe en ik neem aan dat je je echte voornaam gebruikt en dat doe ik ook.
    Christina is van Christus en Hans is van Johannes, en van het Hebreeuwse Yochanan hetgeen betekent ‘God is genadig’ en God is YAH of ‘Ik Ben’, de naam die Hij openbaarde aan Mozes in Exodus 3.
    Als ik wil uitweiden over Bijbelse zaken dan doe ik dat het liefst op mijn eigen blog waar niemand me de mond kan snoeren, want een ban is slechts door één klik van de muis geregeld door degene die het niet wil weten.
    Hier hou ik me op de vlakte en ik zal het ook niet meer hebben over mijn overtuiging dat ik geloof dat ‘kernwapens’ niet bestaan.
    Het geloof in het bestaan van ‘kernwapens’ is zo sterk dat het haast een religie is geworden.
    Hetzelfde geldt voor het geloof in de aarde als een draaiende bal die rond de zon draait.
    Ik ben een voormalige atheïst die zonder meer geloofde in het bestaan van ‘kernwapens’ en dat ‘uiteraard’ de zon het centrum is van het ‘zonnestelsel’ en dat de aarde een draaiende bal is die daaromheen draait.
    Ik geloofde in de ‘big bang’ en ‘evolutie’ en vond alle religieuze mensen zwaar gestoord.

    Maar ik was niet het soort atheïst die het nodig vond om religieuze mensen daarop aan te vallen.
    Waarschijnlijk omdat wijlen mij pa een atheïst was maar wijlen mijn ma was een niet-praktizerende katholiek.

    Maar als atheïst geloofde ik wel in allerlei andere onzin zoals het bestaan van ‘buitenaards leven’ op andere ‘planeten’.

    Nu ik de Bijbel ken weet ik dat God nooit de aarde een ‘planeet’ heeft genoemd en dat ‘planeten’ pas drie volle dagen ontstonden na de schepping van de aarde en de hemel.
    Lees 2 KONINGEN 23:5 in de Statenvertaling en dan lees je het woord ‘planeten’ in de juiste context.

    Ik geloofde ‘heilig’ in het bestaan van ‘kernwapens’ totdat ik jaren geleden informatie ontdekte die dat geloof deed wankelen en uiteindelijk deed verdwijnen.

    Hetzelfde kan ik zeggen over mijn voormalige geloof in het concept van de aarde als een draaiende bal in de ‘ruimte’.

    Dat vindt ik nu ‘gelul in de ruimte’.
    Het woord ‘lullen’ staat gewoon in De Van Dale. https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/lullen

    Ik geloofde ook dat ‘dinosauriërs’ hebben bestaan.
    Dat vind ik nu grote onzin.

    Maar kom maar eens voor zulke meningen uit en dan wordt je aangevallen en voor gek verklaard en in het ergste geval ‘verbannen’.

    Maar risico’s moeten worden genomen en daarom zeg ik dat JEZUS Christus de enige weg is.
    Ik zeg er nog even bij dat ‘Jezus’ ‘Ik Ben Verlossing’ betekent en dat dus de naam van God in die naam verwerkt is en dat ‘Christus’ ‘de gezalfde’ betekent.
    Wie hierover meer wilt weten: https://ezekiel38departure.blogspot.com

    Met vriendelijk groet.
    Reageer


    ReplyDelete
    Replies
    1. Hans S maart 20, 2023 at 11:54

      Overigens gebruik ik nu mijn tweede blog omdat mijn eerste blog door het ‘almachtige’ Alphabet-Google-Blogger werd geblokkeerd nadat ik dat blog 12 jaar had gebruikt: https://ezekiel38rapture.blogspot.com
      De ’tegenstander’ (in het Hebreeuws ‘satan’ vond het toen mooi geweest.
      En prompt maakte ik een nieuw blog op dat platform.

      Vervelend personage, die satan….

      ===

      Christina maart 20, 2023 at 09:55

      Ik ben eigenlijk een beetje reageerschuw. Mijn mening wijkt af van alle ander meningen die ik hier zie of in de MSM. Ik bestudeer de Bijbel intensief en ik zie dat alles wat er nu gebeurt voorspeld is in de Bijbel – ik weet daarmee ook wat hierna gaat komen. Als ik dagelijks nieuws in die context plaats, wordt er vaak erg negatief gereageerd. Er mag over veel gepraat worden, maar liever niet teveel over de Bijbel.
      Reageer

      Niccos maart 20, 2023 at 10:12

      Hallo Christina, ik ga binnenkort een artikel schrijven over geloof en religie, hopelijk wil je daar dan op reageren. Groetjes, Niccos.
      Reageer
      Peterus maart 20, 2023 at 10:19

      Beste Christina, misschien komt dat omdat er in naam van religies enorm veel gemoord is en oorlogen gevoerd.

      Ik persoonlijk kwam er achter dat mijn doopsel en mijn heilige communie waardeloos bleken te zijn.
      Toen ik mij uit de katholieke kerk uit wilde schrijven was de vraag van de priester of ik kerkbijdrage betaalde. Ik zei, nee. En kreeg toen als antwoord dat ik dan ook geen lid van de kerk ben. Dus het draait alleen om geld en macht.

      Ik heb geen institutie nodig. Ik voel dat God in mij zit en ik uit hem geboren ben. Daarom mediteer ik en dat bevalt mij vele malen beter. Zo voel ik mij een vrij mens die zoveel mogelijk in harmonie probeert te leven met de schepper, met de natuur en met elkaar.

      Zie dit niet als een aanval. Dit is puur hoe ik naar religies kijk.
      Reageer
      Lepoudre Luc maart 20, 2023 at 10:20

      Bijbel is ook steengoed, maar helaas zoveel misbruikt, zie maar naar de Joden in Palestina die de bijbel gebruiken als verantwoording voor hun misdaden. Waarom hebben wij zoveel geleerden en boeken nodig, terwijl de natuur ons het instinct van gevoel heeft gegeven voor rechtvaardigheid, barmhartigheid, goedheid?

      Delete
  8. Hans S maart 20, 2023 at 12:06

    Vindt je het het erg als ik geloof dat jij zelf ‘Rommel’ bent?
    In het verleden stond er dit onder de artikelen:
    Copyright © 2023 Niccos
    En nu staat er dit:
    Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws

    Neem me niet kwalijk als ik het mis heb.

    Ik verwijs overigens via mijn blog heel veel naar jouw site omdat je een ‘vertaalknop’ hebt en ik bereik het liefst zoveel mogelijk mensen en dat is in de wereldtaal Engels.

    Mijn principe is “eet de vis maar laat de graat liggen”

    Mensen zijn het namelijk NOOIT met elkaar eens en alleen pas als ze dood zijn….

    ===


    hendRIK Pieters, esq. maart 20, 2023 at 09:55

    frontnieuws is niet interessant genoeg om te reageren, het spreekt zichzelf regelmatig tegen en lijkt onbetrouwbaar.
    Reageer

    Peterus maart 20, 2023 at 10:07

    Waarom reageer je dan ?
    Reageer
    Niccos maart 20, 2023 at 10:20

    Hallo Hendrik, kijk, dat is kritiek waar je wat mee kan. Rommel plaatst mijns inziens vooral vertaalde nieuwsartikelen die een ander beeld scheppen dan wat de main stream media ons wil voorschotelen. Dat komt van verschillende auteurs die natuurlijk een eigen mening hebben en elkaar tegen kunnen spreken. Of iets betrouwbaar is moet je altijd zelf bepalen. Groetjes, Niccos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hans S maart 20, 2023 at 13:12

      Fijn dat je ook in JEZUS gelooft!
      Toen ik nog een atheïst was was ik alleen in Hem geïnteresseerd via rock muziek zoals ‘Jesus Christ Super Star’ en bands als Nazareth (‘I sold my soul to the devil’) en via Hollywood films.
      Maar volgens mij was hij gewoon gestorven en niet opgestaan.
      Als kleuter geloofde ik dat wel voor één schoolseizoen omdat de knappe juf zo meeslepend kon voorlezen uit de kinderbijbel.
      Maar daarna ging ik naar openbare scholen en werd dat geloof verstikt.
      Tegenwoordig heb ik gedurig contact met Hem en ik lees de Bijbel dagelijks.
      Als ik dat tegen ‘oude Hans’ had gezegd dan had hij me voor gek verklaard.
      Ik probeer op een ontspannen wijze met mensen te communiceren over Jezus (ik schrijf zijn naam met hoofdletters als ik wil benadrukken dat ik geloof dat Hij God is).
      Niemand kon mij destijds overtuigen van het bestaan van God en van het belang va de Bijbel en van Jezus Christus.
      Dat heeft God zelf gedaan.
      Adam Curry en Thierry Baudet dachten dat Robert Jensen met hen over ‘God’ zouden praten in zijn gesprekken met hen op jensen.nl
      Dat deed hij echter niet.
      Veel mensen zijn toch op zoek naar de waarheid, en laat die waarheid en de weg en het leven nu juist JEZUS zijn.
      Met vriendelijke groet!
      Hans

      ===

      Niccos maart 20, 2023 at 12:54

      Hallo Hans, ik (Niccos) vind het niet erg als je denkt dat ik Rommel ben. Ik kan niets schrijven wat jou van gedachte kan veranderen. Vraag het Jezus en wellicht geeft hij jou inzage. Dat meen ik serieus. Het is dan de vraag of je wezenlijk verbinding maakt. Ik heb veel mensen gesproken over Jezus, maar de meesten hebben nog nooit zelf contact gemaakt. Groetjes, Niccos.

      Delete
  9. Hans S maart 20, 2023 at 12:36

    Erg goed gedaan!
    Ik zie dat je geen professional bent, maar daarom is het niet minder goed.
    De grottekenaars van de pre-historie waren ook geen professionals.
    Dit is een cartoon van eigen hand: https://1.bp.blogspot.com/-TIEaI4aM-3w/XeLAqzvmVOI/AAAAAAAAxe4/J6ejo1jVCRM8kFON4FMDO0LcfKHRRM_xwCLcBGAsYHQ/s1600/God%2527s%2BFootstool%2Bis%2Bthe%2BFlat%2BEarth%2Bwith%2Ba%2BDome.png
    Toen ik jong was tekende ik veel meer en nu nog maar sporadisch.
    Groeten uit Nederland!

    ===

    Matt maart 20, 2023 at 09:38

    Een jaar of 9 geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met trollen via een blog en dat ging toen voornamelijk over MH17 waar een verhitte strijd werd gevoerd tussen diegene die Poetin meteen de schuld gaven en diegenen die er op uit waren om de waarheid te ontdekken.
    Juist door het gedrag van die trollen zijn de waarheidszoekers koortsachtig op zoek gegaan naar alles wat de leugen kon ontmaskeren.
    Dus eigenlijk heb ik veel geleerd van de trollen, maar belangrijk is dat, als je heel zeker bent van jouw standpunt, je dat ook moet blijven vasthouden, want dat is natuurlijk een van de doelen van de trol, jou aan hun kant zien te krijgen, of er voor te zorgen dat je zwijgt niet meer reageert. Ook dat is een overwinning voor hun.
    En als ik de kans krijg om een trol te ontmaskeren en/of belachelijk te maken zal ik die kans met 2 handen en een tekenpotlood volop gebruiken.
    Door die gang van zaken ben ik dus 9 jaar begonnen met cartoons te tekenen.
    Reageer

    Immortal maart 20, 2023 at 09:48

    Leuk om af en toe naar je cartoons te kunnen kijken Matt!
    Reageer
    Naam:* maart 20, 2023 at 09:53

    In mijn ervaring met trollen heb ik geleerd om ze vooral niet te voeren. Wat je voedt groeit, wat je negeert sterft.
    Reageer
    Niccos maart 20, 2023 at 10:10

    Hallo Matt, waar vind ik jouw cartoons? Groetjes, Niccos.
    Reageer
    Matt maart 20, 2023 at 11:15

    Niccos, klik op mijn naam hier en je wordt meteen doorverwezen. Veel kijkplezier.

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you want to read these comments in English then Put the page in English via the language button at the top right

      Delete
  10. Gevallen engelen kunnen niet worden gered maar mensen wel omdat God zich op aarde manifesteerde als JEZUS Christus.
    Juist omdat we een aards lichaam hebben dat in veel opzichten lijkt op dat van de dieren kunnen we worden verlost want JEZUS offerde Zichzelf op ALS een dier, het Lam van God, en voor engelen vergoot Hij zijn bloed niet en stond Hij niet op uit de dood.
    Satan, de gevallen engel Lucifer, weet dit maar al te goed en daarom is hij ook zo kwaadaardig.
    Voor hem is er geen genade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fallen angels cannot be saved but humans can because God manifested Himself on earth as JESUS Christ.
      Precisely because we have an earthly body that in many ways resembles that of the animals, we can be redeemed because JESUS sacrificed Himself AS an animal, the Lamb of God, and for angels He shed not His blood and He did not rise from the dead.
      Satan, the fallen angel Lucifer, knows this all too well, which is why he is so evil.
      There is no mercy for him.

      Delete
  11. Replies
    1. Niccos: We can only break through our agony with a higher consciousness

      Put the page in English via the language button at the top right

      Delete
    2. Ik breng dit onder de aandacht omdat Frontnieuws duidelijk op het pad zit van NEW AGE and en dat doet NinForNews ook

      The latest GREAT RESET related news via frontnieuws.com
      https://www.frontnieuws.com/

      Put the page in English via the language button at the top right

      The latest GREAT RESET related news via ninefornews.nl
      https://www.ninefornews.nl/

      Put the page in English via the language button at the top right

      These are not Christian sites, so eat the fish and leave the bones.

      Delete
    3. I bring this to your attention because Frontnieuws is clearly on the path of NEW AGE and so is NinForNews

      The latest GREAT RESET related news via frontnieuws.com
      https://www.frontnieuws.com/

      Put the page in English via the language button at the top right

      The latest GREAT RESET related news via ninefornews.nl
      https://www.ninefornews.nl/

      Put the page in English via the language button at the top right

      These are not Christian sites, so eat the fish and leave the bones.

      Delete
    4. De meeste mensen willen niet buigen voor JEZUS want dan moeten ze erkennen dat ze poel van vuur verdienen!

      Delete
    5. Most people don't want to bow to JESUS because then they have to admit that they deserve the lake of fire!

      Delete
  12. Op Frontnieuws en RT-Russia en veel andere platforms komen vaak anti-Joodse commentaren voor.
    Absoluut zeker zijn er veel slechte Joden, en denk maar aan George Soros (György Schwartz) en Volodymyr Zelensky, om er slechts twee te noemen, maar dat is geen reden om daardoor ALLE Joden dood te willen wensen, wat vaak wel gebeurt.
    Er zijn bijvoorbeeld veel slechte Amerikanen (wat dat ook mogen zijn, want Amerikanen zijn eigenlijk geen volk), maar dat is geen reden om ALLE Amerikanen dood te willen wensen, wat vaak ook NIET gebeurt.
    Er zijn bijvoorbeeld veel slechte Nederlanders, maar dat is geen reden om ALLE Nederlanders dood te wensen, wat vaak ook niet gebeurt.
    MAAR...als het om JODEN gaat dan slaan alle stoppen door bij de JODENHATERS en dan komt hun ongebreidelde MOORDLUST naar boven en schamen ze zich er niet voor (meestal onder valse namen) om uiting te geven aan hun HAAT jegens het GEHELE Joodse volk!
    Dit is een duidelijk teken van de tijd.
    Waarom haten veel mensen 'de Joden'?
    Uiteraard omdat er inderdaad best veel slechte Joden zijn op hoge posities, en dat valt op.
    Maar de Jodenhaters weten niet dat dit bewust zo wordt gedaan door de allerslechtste mensen op aarde, de Jezuïeten van het Vaticaan!
    Zei verschuilen zich altijd achter zulke slechte Joden opdat de domme massa's denken dat ALLE Joden slecht zijn.
    Deze slechte Joden kunnen niet deze hoge posities bereiken zonder steun achter de schermen van de Jezuïeten van het Vaticaan en satan zelf.
    Wat is het motief van satan en zijn Jezuïeten?
    Zonder de God van de Bijbel zouden er helemaal geen Joden bestaan!
    De Joden hebben zich als volk niet zelf uitgevonden: dat heeft God gedaan.
    Satan en de Jezuïeten HATEN God en diens aardse manifestatie, de HEER JEZUS Christus, omdat Hij hen in Zijn poel van vuur zal gaan smijten omdat ze zo DUIVELS zijn en ze HATEN alles wat met God geassocieerd is en zeker de Joden en ook de gelovigen in de HEER JEZUS Christus.
    En dus gebruiken ze slechte Joden die aan hun kant staan om daardoor ALLE Joden in een kwaad daglicht te stellen.
    Satan wil dat ALLE Joden en ALLE ware gelovigen in de HEER JEZUS Christus hetzij zijn Merkteken van het Beest zullen aannemen, want dan gaan ze met hem voor altijd verloren, of dat ze worden UITGEROEID.
    In zijn dwaze overwegingen denkt satan dan dat de HEER JEZUS Christus geen motief meer zal hebben om terug te keren bij Zijn Wederkomst.
    Maar satan hoeft slechts de Bijbel te lezen (die hij zeer goed kent) om te kunnen weten dat NIETS de Wederkomst van de HEER JEZUS Christus kan verhinderen en dat zijn lot vaststaat.
    Wat satan en zijn trawanten op aarde wel kunnen doen is treiteren en frustreren en dat doen ze in toenemende mate.

    ReplyDelete
  13. Dus wie haten de Jodenhaters het meest? GOD-de HEER JEZUS Christus!!!!
    Hij gaat namelijk IEDEREEN OORDELEN omdat Hij ons ALLEMAAL heeft gemaakt!!

    ReplyDelete
  14. Van Zijn eigen volk gaan er in de toekomst TWEE DERDE deel verloren in het LAND Israël en EEN DERDE deel gaat Hij redden.
    Dat gaat Hij met GEEN ENKEL ANDER volk doen en zie Zacharia 13:8-9!
    Niet toevallig gaven bij het begin van de Corona-TERREUR in Israël een DERDE deel van de Israëlische Joden aan dat ze niet wensten te worden 'gevaccineerd'.
    De Corona/COVID-19-TERREUR is tot en met georganiseerd door satan en zijn duivelse aardse trawanten.
    Het was en is een wereldwijde coup in voorbereiding op de implementatie van het Merkteken van het Beest NA de opname van het Lichaam van Christus.
    Satan weet dat de opname eerst moet komen en daarom heeft hij via zijn mensen op aarde in veel Bijbelvertalingen het Griekse woord 'apostasia' in 'de afval' laten vertalen in plaats van 'het vertrek' (naar de hemel van de geredde leden van Het Lichaam van Christus) in 2 Thessalonicenzen 2:3 en ook in de Statenvertaling staat dat fout en de Engelse KJV (van Vrijmetselaar King James).
    Maar in de Engelse Geneva Bible staat het GOED en wordt 'apostasia' vertaald met 'departing' wat 'het vertrekken' = weggaan betekent.
    Satan weet dat de opname de eerste profetie zal zijn die zal worden vervuld in deze dispensatie van GENADE, want pas NA de opname gaan de overige onvervulde profetieën in vervulling aangaande Israël en de wereld.
    Satan kan niet verder ZONDER de opname en hij wordt daar met de dag kwader over!
    Maar hij moet wachten omdat God de regie in handen heeft en hij NIET!
    Bijvoorbeeld Ezechiël 38/39 kan alleen maar in vervulling gaan NA de opname!
    En die oorlog zal de gevreesde derde wereldoorlog zijn, die zeer KORT zal zijn, waarna de Antichrist zijn macht zal vestigen op aarde voor de duur van SLECHTS ZEVEN jaar.
    Er komt dus helemaal geen derde wereldoorlog vóór de opname want de HEER JEZUS Christus houdt satan tegen ter wille van Zijn uitverkorenen en degenen die Hij nog tot aan de opname gaat redden.
    En er zijn ook helemaal geen 'kernwapens' waarmee satan en zijn boze trawanten op aarde de mensheid in ANGST houdt.
    ALLES wat satan doet heeft met TERREUR en ANGST te maken!
    Dat zijn zijn belangrijkste wapens.

    Ga tegen die ANGST en TERREUR in en geef je over aan GOD--de HEER JEZUS Christus:

    We dienen allemaal gered te worden van dat we onze eeuwigheid in Gods poel van vuur moeten doorbrengen, want dat is een lot dat we ALLEMAAL verdienen.
    Dus wordt GERED en geloof dat God zo VEEL van ons HOUDT dat Hij Zich op aarde manifesteerde als de Heer JEZUS Christus die Zijn zondeloze bloed vergoot voor de vergeving van onze zonden, die werd begraven en opstond uit de dood, drie dagen later. 1 Korinthiërs 15:1-4.
    Als je dit gelooft, ben je niet alleen gered, maar verzegeld met de Heilige Geest en opname gereed.
    Lees elke dag je Bijbel en praat met onze Schepper over alles en maak Hem je beste Vriend en deel dit GOEDE NIEUWS = EVANGELIE met anderen.

    ReplyDelete
  15. Anti-Jewish comments often appear on Frontnieuws and RT-Russia and many other platforms.
    Certainly there are many bad Jews, and think of George Soros (György Schwartz) and Volodymyr Zelensky, to name just two, but that is no reason to want to wish ALL Jews dead, which often happens.
    For example, there are many bad Americans (whatever they are, because Americans are not really a people), but that is no reason to want to wish ALL Americans dead, which often does NOT happen.
    For example, there are many bad Dutch people, but that is no reason to wish ALL Dutch people dead, which often does not happen.
    BUT...when it comes to JEWS then all the stops are blown at the JEW HATERS and then their unbridled MURDER LUST comes out and they are not ashamed (usually under false names) to express their HATE against the ENTIRE Jewish people !
    This is a clear sign of the times.
    Why do many people hate 'the Jews'?
    Of course because there are indeed quite a lot of bad Jews in high positions, and that is noticeable.
    But the Jew haters don't know that this is done on purpose by the worst people on earth, the Jesuits of the Vatican!
    They always hide behind such bad Jews so that the stupid masses think that ALL Jews are bad.
    These evil Jews cannot reach these high positions without behind the scenes support from the Jesuits of the Vatican and Satan himself.
    What is the motive of Satan and his Jesuits?
    Without the God of the Bible there would be no Jews at all!
    The Jews did not invent themselves as a people: God did.
    Satan and the Jesuits HATE God and his earthly manifestation, the LORD JESUS Christ, because He is going to throw them into His lake of fire because they are so DEVILISH and they HATE everything associated with God and especially the Jews and also the believers in the LORD JESUS Christ.
    And so they use bad Jews who are on their side to put ALL Jews in a bad light.
    Satan wants ALL Jews and ALL true believers in the LORD JESUS Christ to either take his Mark of the Beast, for then they will be lost with him forever, or them to be ERADICATED.
    In his foolish considerations Satan then thinks that the LORD JESUS Christ will no longer have any motive to return at His Second Coming.
    But Satan only needs to read the Bible (which he knows very well) to know that NOTHING can prevent the Second Coming of the LORD JESUS Christ and that his fate is set.
    What Satan and his cronies are able to do on earth is to harass and frustrate, and they do so increasingly.

    ReplyDelete
  16. So who do the Jew haters hate the most? GOD-the LORD JESUS Christ!!!!
    Because He is going to JUDGE EVERYONE because He made us ALL!!

    ReplyDelete
  17. Of His own people, TWO THIRDS will be lost in the LAND of Israel in the future, and ONE THIRD He will save.
    He will NOT do that to ANY OTHER people and see Zechariah 13:8-9!
    Not coincidentally, at the start of the Corona TERROR in Israel, a THIRD of Israeli Jews indicated that they did not wish to be 'vaccinated'.
    The Corona/COVID-19 TERROR has been organized up to and including by Satan and his devilish earthly cronies.
    It was and is a global coup in preparation for the implementation of the Mark of the Beast AFTER the rapture of the Body of Christ.
    Satan knows that the rapture must come first, so through his people on earth, he has had the Greek word "apostasia" in many Bible translations translated into "the apostasy" instead of "the departure" (to heaven of the saved members of The Body of Christ) in 2 Thessalonians 2:3 and also in the Dutch States translation and the KJV (of Freemason King James) it is wrong.
    But in the English Geneva Bible it says RIGHT and 'apostasia' is translated with 'departing' which means 'departing' = going away.
    Satan knows that the rapture will be the first prophecy to be fulfilled in this dispensation of GRACE, for it is only AFTER the rapture that the rest of the unfulfilled prophecies will be fulfilled concerning Israel and the world.
    Satan cannot go on WITHOUT the rapture and he is getting angrier about it every day!
    But he has to wait because God is in control and he is NOT!
    For example, Ezekiel 38/39 can only be fulfilled AFTER the rapture!
    And that war will be the dreaded World War III, which will be very SHORT, after which the Antichrist will establish his power on earth for ONLY SEVEN years.
    So there will be no third world war at all before the rapture, because the LORD JESUS Christ holds back Satan for the sake of His elect and those whom He is going to save until the rapture.
    And there are no 'nuclear weapons' at all with which Satan and his evil cronies on earth keep humanity in FEAR.
    EVERYTHING Satan does has to do with TERROR and FEAR!
    Those are his main weapons.

    Go against that FEAR and Terror and surrender to GOD--the LORD JESUS Christ:

    We all need to get saved from having to spend our eternity in God's lake of fire, because that is a fate we ALL deserve.
    So get SAVED and believe that God LOVES us so MUCH that He manifested Himself on earth as the Lord JESUS Christ who shed His sinless blood for the forgiveness of our sins, who was buried and rose from the dead three days later. 1 Corinthians 15:1-4.
    If you believe this, you are not only saved, but sealed with the Holy Ghost and rapture ready.
    Read your Bible every day and talk to our Creator about everything and make Him your best Friend and share this GOOD NEWS = GOSPEL with others.

    ReplyDelete
  18. The latest GREAT RESET related news via frontnieuws.com
    https://www.frontnieuws.com/

    Put the page in English via the language button at the top right

    The latest GREAT RESET related news via ninefornews.nl
    https://www.ninefornews.nl/

    Put the page in English via the language button at the top right

    These are not Christian sites, so eat the fish and leave the bones.

    The latest great reset news on dissident.one in Dutch https://dissident.one/

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Front news filmpscoop – Harsh footage of a trench battle & Russian Duma deputy says Russia may soon have to “unleash” tactical nuclear weapons against Ukraine

      Put the page in English via the language button at the top right

      Delete
  20. Op Frontnieuws zit volgens mijn dezelfde gek met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis als in het verleden op Xandernieuws.
    Geen commentaar is daar serieus te nemen......

    ReplyDelete
  21. Frontnieuws heeft een hekel aan de Bijbel:



    Disciplus Simplex oktober 10, 2023 Bij 19:32


    Frontnieuws:
    Reactie verwijderd.
    Geen bijbelgekeutel.

    En probeer eens een keer je standpunt te ventileren zonder je eeuwige Bijbelteksten. Het voegt geen overtuigingskracht toe aan je mening.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frontnieuws hates the Bible:



      Disciplus Simplex October 10, 2023 at 7:32 PM

      Front news:
      Comment deleted.
      No Bible talk.

      And try for once to express your point of view without your eternal Bible texts. It adds no persuasiveness to your opinion.

      Delete
  22. Replies
    1. On dissident.one they hate 'niggers' and love 'Palestinians'

      At ninefornews.nl people believe in New Age hocus pocus

      Delete
  23. Ik plaatste vandaag een paar reacties op Frontnieuws en ze werden niet geplaatst wat mij doet concluderen dat de eigenaar van deze site (een persoon die zich 'Rommel' noemt) het niet langer tolereert dat ik mijn mening geef op zijn site.
    Daarover ben ik niet verbaasd want die 'Rommel' heeft een hekel aan de Bijbel en dus aan God.....
    Heel jammer voor 'Rommel' en gelukkig voor mij dat ik wel van God hou en van de Bijbel.
    Het is nog niet te laat maar op dit moment speelt 'Rommel' Russische Roulette met zijn ziel en dat doen de meesten die op zijn site reageren.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I posted a few comments on Frontnieuws today and they were not posted, which leads me to conclude that the owner of this site (a person who calls himself 'Rommel') will no longer tolerate me expressing my opinion on his site.
      I'm not surprised about that because that 'Rommel' hates the Bible and therefore hates God.....
      Very unfortunate for 'Rommel' and fortunate for me that I do love God and the Bible.
      It's not too late, but right now 'Rommel' is playing Russian Roulette with his soul and so are most of those who respond to his site.

      Delete
  24. Replies
    1. 'Rommel' is een zeer moedig persoon en daarom gebruikt hij ook een alias...

      Delete
    2. 'Rommel' is a very courageous person and that's also why he uses an alias...

      Delete
    3. Lucifer is het ermee eens: Lucifer oktober 20, 2023 Bij 15:28

      Hier sta ik he-le-maal achter!

      Delete
    4. Lucifer agrees: Lucifer October 20, 2023 at 3:28 PM

      I ful-ly support this!

      Delete
  25. Frontnieuws is van de duivel! Lees het artikel maar dat 'Rommel' op zijn sinistere site heeft geplaatst: Israël’s Bijbelse Psychopathie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Front news is from the devil! Just read the article that 'Rommel' posted on his sinister site: Israel’s Biblical Psychopathy

      Delete
    2. The article uses stereotypical retarded atheist 'arguments' against the God of the Bible

      Delete
    3. Atheists are INSANE and I know all about it as a former atheist.

      Delete
    4. Everything atheists believe in comes from the minds of Satan and his JESUITS!

      Delete
    5. The 'big bang', 'evolution', the 'globe earth' and more.

      Delete
  26. Frontnieuws is in toenemende mate een antichristelijke en anti-bijbelse site

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frontnieuws is increasingly an anti-Christian and anti-biblical site

      Delete
  27. Frontnieuws wordt gemaakt door een Jodenhater, Godhater, Bijbelhater...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Front news is made by a Jew hater, God hater, Bible hater...

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Latest Comments

Luke 21 is for after the rapture How to Get Saved   You're now looking at a picture of the ONLY NORMAL person in existence   ...